PentaxForums.com
PentaxForums.com Home Pentax Forum Pentax Camera Reviews Pentax Lens Reviews Pentax Accessory Database - Flashes & Grips Pentax Photography Articles Pentax User Groups Pentax Photo Gallery Pentax Classifieds & Marketplace
Go Back

Pentax Forum

ValokuvausGeneral Valokuvaus

Valokuvausta ilotulitus ...

General Valokuvaus Keskustele perusteet valokuvauksen tekniikoita ja tyylejä, infrapuna-ja makrokuvaukseen, ja siihen liittyvistä aiheista täällä!
Tämä keskustelu valokuvaaminen ilotulitteita ... osa Kuvaus: Yleinen Valokuvaus luokkaan, jotka liittyvät ilotulitus, valokuvaus: Miten teet sen? Olen jalustaa niin, tarkistaa, että erä. Haluanko tehdä pieni ISO ja tehdä polttimo altistukseen jalustan? ...

ReplyKäännökset:
Afrikaans Albanian Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Yiddish
Show Printable Version Hae tähän viestiketjuun
28.06.2009, 10:59   #1 (permalink)
Pentaxian

Valokuvausta ilotulitus ...

Miten teet sen? Olen jalustaa niin, tarkistaa, että erä. Haluanko tehdä pieni ISO ja tehdä polttimo altistukseen jalustan? Ja haluaisin käyttää zoom? Hmm. Olisi kiva tietää, koska tänä iltana on meidän alueen iso näyttö ja aion yrittää saada kuvia ... Kaikki apu on tervetullutta!

Olen tammy 70-300mm Di II
FA 50 / 1,4
DA 40mm f/2.8 ...

mitä käyttää ja miten se otetaan käyttöön ....

Kiitos ....
28.06.2009, 11:08   #2 (permalink)
Sivuston Tukija

Kuinka jotta Valokuva ilotulitus Näytöt
28.06.2009, 11:15   #3 (permalink)
Pentaxian

Haluatko "raitoja" siitä näyttää? Sitten mene ISO 100-400 f / 8 1/4s tai niin ... jotain. Pakastaminen liike vaatisi 1/125s + suljinajan.

Haluaisin käyttää kauko-jalustalle, ja anna kameran tehdä mittaaminen testi. Sitten siirtyä manuaalisessa tilassa ja mennä sieltä. Polttimo tila on vain hyötyä vastuiden yli 30s (niin kauan kuin kamera voi tehdä "automaattisesti").

Linssi riippuu siitä, missä voit. Jos katson em, olen luultavasti olla Middleton järven joten se on hyvä kauempana. Olen luultavasti pakkaus 80-320, 50, 28 ja 16mm (that. .. huvin kiinni heijastusten). Tai lähellä Warner olin käyttää 16-50mm, luultavasti suosii leveältä.
28.06.2009, 12:34   #4 (permalink)
Sivuston Tukija

Tein ensimmäinen ilotulitus tänä vuonna. Kävin medium-speed/high-ISO. Näet tulokset tässä:

Paradise Point uudenvuoden juhlat

Olen myöhemmin oppinut, että useimmat ihmiset käyttävät hidas nopeus saada polkuja.

Dan.
28.06.2009, 12:55   #5 (permalink)
Vanhempi jäsen

28.06.2009, 13:00   #6 (permalink)
Vanhempi jäsen

Käytin 5sek altistuminen näille, kolmijalka, 99 laukausta järjestyksessä, käsintarkennus, da 35 käytin. Mutta nämä ovat pieniä ilotulitus, dont know, jos gona ampua joitakin isoja.

28.06.2009, 13:11   #7 (permalink)
Sivuston Tukija

Älä ammu aivan ensimmäinen potkut. Käytä ensimmäisten sekuntien kehystää kuvan oikein. Jos käytät zoom, älä runko liian tiukka. Go laajempi. Voit aina rajata vähän myöhemmin.

Kiitos,
28.06.2009, 13:41   #8 (permalink)
Uuden jäsenen

Kiitos linkkiä, Matt. Erittäin hyödyllinen sivusto!
28.06.2009, 14:02   #9 (permalink)
Kanta-sivusto Tukija

Minun ottaa tämä on ennakoida murtumia ilotulitus (ja voit yleensä erottaa alkuperäisen "pop", kuten ilotulitusvälineen joudu taivaalle ennen kuin se murtuu auki väri).

Tässä vaiheessa sinun olisi perustettava kamera ottaa 5-10 sekunnin altistuksen f/6.3-8 ja ISO 200-400 tai niin valmis matka suljin tällä hetkellä. Sitten olisi otettu ilotulitus halkeaman auki, jossa näyttäviä tuloksia.
28.06.2009, 14:02   #10 (permalink)
Pentaxian

Nämä ilotulitteet ovat Midwest suurin ... noin 30 minuutin arvoinen ... 250000 ihmistä odotetaan osallistuvan (Madison on 208, xxx ihmiset virallisesti).

Runsaasti aikaa työhön Plus on aina Monona, DeForest, Sun Prairie, jne myöhemmin ...
28.06.2009, 14:59   #11 (permalink)
Pentaxian

Ilotulitteita outo aihe. saada tekniikka oikea on yksi näkökohta, jonka jälkeen, olen nopeasti kyllästyin siihen ja halusin tehdä joidenkin kuvien sijaan. ainoa ratkaisu on sisällyttää joitakin ympäristön, minulle ajatuksia (jos veden), mutta ei pelkästään. Olen rehellisesti aivan kyllästynyt oman laukausta, joten ota tämä huomioon, kun arvioidaan minun neuvoni.

muutamia huomautuksia tekniikka: jos oletat olevan lähellä "ground zero" (kuten vähemmän kuin muutama sata metriä), saat laajakulma, tai jopa Ultralaaja Myös saatat tarvita sitä. partiolainen paikka etukäteen (tunnin ainakin sanoisin, riippuu kuinka hyvin tunnet paikka jo), yrittää säveltää mielikuvitusta laukausta, ja valitsi paikan päällä, että tuntuu toimivan sinulle. joitakin asioita useimmat ihmiset eivät "saa": Voit säätää birght raidat ovat kanssa aukko / iso, eikä sulkimen nopeus (jos olet menossa jäädytetty toiminta, ei raitoja), voit nopeasti oppia tuntea, jos on tarvetta avata tai sulkea, ja suunnilleen kuinka paljon, kun näet ilotulitusvälinealalla murtua ja kuinka birght on, ne voivat vaihdella villisti riippuen monimutkaisuudesta näyttää. Jos käytät hyvin pitkiä valotusaikoja (mitä tämä tarkoittaa, riippuu siitä, kuinka abundent show on juuri tuolloin), suljinaika on kysymys jossain määrin (koska päällekkäinen peräkkäisiä ilotulitus). valotusaikaa vaikuttaa kirkkautta ympäristön, vaikka, joka mitä todennäköisimmin palaa by ilotulitus itse, joten jos välität, että sinun täytyy manipuloida näitä asetuksia hieman. Haluat ehkä poistaa tumma runko vähennyslasku jos käytät K10D, et voi, jos käytät k20d, tämä antaa sinulle mahdollisuuden reagoida nopeammin (ei tarvitse odotella aika välillä laukausta). asettaa kamera jalustalle, ja tarkastellaan näyttää kun kuvaat, yrittää ennakoida ja ratkaista, milloin painaa liipaisinta, ei katso etsimen läpi, ainakaan liikaa, saat kauko (kaapeli) julkaisumikäli mahdollista (enemmän confortable), käännä sr pois, älä käytä suljin välittömästi saada mirro lukita (sinun on tultava toimeen ilman MLU). Tarkista laukausta ajoittain LCD-, päälle vilkkuminen korostetaan (säästää paljon aikaa) ja quick zoom "(jos käytät K10D tai k20d). Lopuksi pitää mielessä yötä voi olla kylmempi kuin luuletkaan (riippuen alasta), ja erityisesti näin veden muistaa sinut seisoo pitkään aikaan.

pitää hauskaa

edit: esimerkkejä, FWIW

Viimeksi muokannut Yhtiö suunnittelee, 06.28.2009 klo 15:05.
30.6.2009, 15:32   #12 (permalink)
Pentaxian

Kamera: Pentax K10D
Valotus: 13 s (13)
Aukko: f/7.1
Polttoväli: 22 mm

Hinata verho flash. Tein pysähtyä ja suudella kolmetoista sekuntia. Sitten lopussa flash spontaanisti ja altistuvat niille. Ambient City valo sekaisin minua vähän, mutta eh ... näyttää hyvältä.
30.6.2009, 16:03   #13 (permalink)
Uuden jäsenen

Rakastan sitä, MJB! Aina fani valokuvia, jotka sisältävät Arch
07.01.09, 09:58   #14 (permalink)
Vanhempi jäsen

Tämä on toinen linkki kannattaa tarkistaa ulos.
02.07.09, 02:43   #15 (permalink)
Forum jäsenvaltioiden

Otin kuvia Kanada ilotulitus eilen Edmonton ja lisätään Flickr. Laitan valotusaikoja yms. info heille kaiken jälkeen saan paljon kaivattua unta.

Kanada-päivä 2009 - asettaa Flickr
Reply

Thread Tools Hae tähän viestiketjuun
Hae tähän viestiketjuun:

Tarkennettu haku

Samanlaisia Ketjuja
Thread Ketjun aloittaja Foorumi Vastaukset Viimeisin viesti
Valokuvaus LCD TV Ratmagiclady General Valokuvaus 5 6.16.2009 13:15
Valokuvaus Häät LittleSwans Professional Valokuvaus ja julkaisut 32 01.6.2009 20:03
Valokuvausta Cheerleaders DisneydaveCT General Valokuvaus 22 19.12.2008 19:10
Valokuvaus auringonlasku JMR Lähetä kuvat! 0 16.8.2008 16:01
Valokuvausta Junat DILWORTH General Valokuvaus 26 05.2.2008 18:01

Kaikki ajat ovat GMT -7. Aika on nyt 11:01.